9 лют. 2010 р.

Брендинг. Критикуємо візуальні атрибути.

Якось я уже викидував у свій блог незавершені роботи нашої компанії. В результаті ось такий логотипчик бренду корисної випічки:



Перетворився на такий, за що я усім дуже вдячний, хто долучився до критики попереднього разу:



Тепер, я прошу Вас зробити те саме - покритикувати материнський бренд для цієї випічки під назвою "Будьмо Здорові". Нижче знаходиться логотип та ідея фірмового стилю для компанії, яка буде виготовляти та продавати продукти здорового харчування. Без ГМО, емульгаторів, шкідливих добавок і такого іншого. Усе, якщо не корисно, то принаймні не шкідливо.

Не соромтесь, висловлюйте свої думки прямо та об'єктивно. Мені Вони вкрай необхідні! Наперід вдячний, чекаю на коментарі.