9 лист. 2009 р.

Враження з Kyiv Media Camp 09


7 листопада в Києві відбувся бар-кемп Kyiv Media Camp 09 і я ні на мить не пожалкував, що відвідав подію. Чудова організація, цікаві і повчальні доповіді, позитивна атмосфера... та що тут говорити - кращий захід який мені довелося відвідати.

Детально описувати подію не буду, за мене це зробили інші ;) - опишу лиш те, що здивувало найбільше. Мене вразила Twitter спільнота, яка за один день згенерувала декілька тисяч постів з хештегом #mckyiv09 Сидячи в одній з 4-ох аудиторій, в яких відбувались доповіді, я ледь встигав слідкувати за тим, що відбувається в інших. Від великої кількості електронних девайсів Wi-Fi витягував лише Твітер і легкі сайти. Переглядати відео стало неможливим. Але це не така вже й проблема, бо часу лазити по нету просто не було.

Тож завдячуючи Твітеру, про Media Camp дізнався ледь не увесь UA-нет. Ось вам сила соціальних медіа!

Отже мій висновок такий: Навіть в Україні, будь-який масовий захід просто повинен мати власний хештег та доступ до Wi-Fi. В такому разі безкоштовний PR події гарантований - за організаторів його зроблять самі відвідувачі. Успіхів!